Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Férfi harisnya?

Harisnyanadrág férfiaknak? Divat, őrület, perverzió vagy nemi identitászavar? Mennyi hülyeség felmerül egy egyszerű ruhadarabbal kapcsolatban...

Pedig sokan még a nevekkel sincsenek tisztában.
Nem tudják mi a különbség harisnya, harisnyanadrág, combfix, lábfej nélküli harisnya és a többi hasonló ruhadarab között.
Akkor honnan tudnák mi való egy pasira ezek közül?
Olvasgassatok, és a divat világnézetetek tágulni fog!

Férfi harisnya facebook

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • REALISTA: Sajnos a társadalom még nem érett meg arra,h.negatív jelzők nélkül ismerje el a harisnyanadrágot v... (2016.05.31. 19:20) Női, vagy férfi harisnyát vegyen az ember fia?
  • Harisnyás srác: Persze csak titokban hordom otthonra(neha), mert nem tudom h aszuleim hogyan reagalnanak ra. (2016.04.17. 18:55) Iskolás fiúk: mi van a nadrág alatt?
  • NylonTom: Nagyra értékelem a írásaidat és az erőfeszítésedet a férfi harisnyaviseléssel kapcsolatban! Nagyon... (2013.04.24. 11:56) Mit tehetsz, ha harisnyát hord a fiad / fiúd / férjed?
  • Som001: Üdv Mindenkinek ! Az lenne a kérdésem hogy láttam itt egy nagyon jó képet férfi harisnyatartó és ... (2012.12.14. 08:58) Férfi combfix
  • Som001: Üdv Mindenkinek ! Az lenne a kérdésem hogy láttam itt egy nagyon jó képet férfi harisnyatartó é... (2012.12.12. 15:34) Szőrmentén

2008.08.12. 15:08 Robin Hood

Minek?

Mostanában sok szó esik arról, hogy a férfiak körében egyre nagyobb divat a harisnyanadrág.
Múltkor a Velveten tárgyalták, most az Ourfashion blogon került elő a téma.

A dolog megítélése elég vegyes. Általában a hivatalos írók, illetve a komolyabb cikkek szerzői tartózkodnak a vélemény nyilvánítástól, szinte csak tudósítanak, ha pedig még is  mondani kell valamit, akkor a hóbortos öltözködési stílus az ami leginkább megjelenik a mondatok mögött.

A kommentelők persze már nem ilyen finomak, szinte minden helyen, ahol felmerül a téma, azonnal éles vita alakul ki: az "undorító buzik" felkiáltással hozzászólók tábora és azok között, akik már az életben is találkoztak ezzel az öltözködési szokással.

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy kicsit rendet tegyünk e témában, és segítsek megérteni azt, miért viselnek harisnyanadrágot a férfiak.

Onnan veszem a bátorságot ehhez, hogy több, mint 15 éve hordom én is e ruhadarabot, párom tudtával, de egyébként gyakorlatilag titokban.

Nem célom a bloggal senkit sem megtéríteni.
Nem akarok senkit meggyőzni.
Nem akarok rávenni senkit, hogy hordjon harisnyát, se arra, hogy a párját vegye rá.

Csak egyet szeretnék: legyen egy olyan hely, ahol értelmesen, előítéletek nélkül lehet beszélgetni és véleményt alkotni erről a témáról.

Lehet, hogy nehéz lesz? Meglátjuk! :-)

 

9 komment

Címkék: háttér


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfi-harisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr2612604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apuka2 2008.09.09. 09:07:23

Uff-nak

Az hogy mit jellemeznek az emberek melegséges dolognak az mindenki saját egyéni ítélete. Én személy szerint úgy vagyok vele, hogy mindenki azt gondol amit akar szíve joga. A lényeg az, amit én gondolok és tudok magamról, és csak ez számit nem a mások rosszindulatú véleménye.

Igen, miért ne lehetne a nylon titok zoknit is hordani a meleg hónapokban, jó magam is hordom.
Igen nem kell belekeverni a sportot s más egyéb dolgokat. És pont ezért is megfelelő mindenféle funkció betöltésére.

Az izzadsággal kapcsolatban csak annyit, hogy aki hajlamos rá annak mindegy milyen anyagú lábbelit használ így is úgy is izzadni fog.
Bár nagy különbség van a nylon termék javára, hiszen pont ezért keverték a sport ruházatokba is a nylont, mert ugyanis nem képes magában tartani a nedvességet és nem képes ezáltal elnehezülni.
Nekem bevált , sokkal kényelmesebb a cipő viselete, és ha elő is fordul izzadság a cipőből kilépve kb egy perc múlva már száraz is a láb. Ellentétben a zoknival. Egyébként korunk anyagai és követelményei meg követelik a minőséget, és olyan anyagokból csinálják a nylon termékeket ami antibakteriális ezáltal kiküszöbölve a szagok kialakulását.

Miért nem jéger vagy alá öltöző?
Hát pont azért, hogy elviselhető legyen akár helységben is az eltöltött idő, a nylon harisnyanadrág csak pont annyira melegít amennyire szükséges.

Én férfiként a következőkért hordok harisnyát.
Számomra praktikus, mert kellemes könnyed, kényelmes viselet,mivel sokat járok úgy általában bringával, ezért a praktikussága nagyon jó,mivel térdnadrágban nem kell bajlódni a nadrág szárával.Továbbá mint kiegészítő akár lehet három az egyben is, alsónadrág, meleg alsó,és zokni.
Egészséges mert,a kompresszió hatásának köszönhetően folyamatosan serkenti a láb vér keringését a masszírozó hatásának köszönhetően. Így megelőzve az ér rendszeri problémák kialakulását ill kezelését. Jótékony hatását kifejtve a láb egész napos igénybevételére. Nem szorítja el bokánál a vér keringését a zoknival szemben, és a cipő viselése is sokkal kényelmesebb és szellősebb csak harisnyával viselve. Nem nedvszívó ezáltal nem képes magában tartani a nedvességet, és nem nehezül el,nem izzaszt le, csak annyira melegít amennyire szükséges.Hosszúnadrággal viselve úgy funkciónál mint egy nyilászáró, ahol is a két réteg között levegő szigetel.A jégergatyóval ellentétben maximális komfort érzést biztosit,nincs puffadt érzés, de még is alig észrevehetően biztosítja a funkcióit. A komfort különbséget a jéger és a harisnya között úgy jellemezném mint amikor az ember át ül Trabantból egy full Mercédeszbe.
Esztétikus mert a férfi lábán is ápol s eltakar,(hajszál erek foltok stb) igaz ehhez elengedhetetlen a szőrtelen láb.
Szintén kiemeli a láb szépségét akár csak a nőknél, bár ezt még kevesen igénylik.
És esztétikus mivel rendkivűl szinesitheti, és variálhatóvá teheti, az amúgy is szürke unalmas férfi ruhatárat is.Főleg térdnadrággal párosítva variálhatunk izlésessen,következésképp szinte egész évben hordhatjuk mi is térdnadrágjaink.

Tehát számomra bevált ideális ruhakiegészitő minden szempontból.
És hogy férfi vagy sem, nem igazán érdekel. Egy biztos én már 3 éve használom a fent említett módon és számtalan dicséretet kaptam, ami önmagáért beszél.

gabi 2008.09.25. 18:12:52

Az én férjem is hord harisnyát,én adtam rá elöször.Semmi köze a melegséghez szerintemNem tudom mit vesézik ezt ennyire ha valaki fázik vegyen fel harisnyát ez a magánügye.A férjem is nylon harisnyát hord mert ez praktikus a farmer,öltöny alá. Pamut harisnyát én csak szoknyával szoktam hordani.
De ő nem hord szoknyát(egyelőre) ugyhogy marad a NYLON.

Juli 2008.10.24. 08:07:15

Két éve járok a pasimmal, jól megvagyunk. A múlt héten azonban jól meglepett. Készültünk valahová, előtte lezuhanyoztam és csak egy szál bugyiba, voltam és kerestem valami értelmes harisnyát, amit ő előtte húztam fel. Ez egyébként már sokszor előfordult. A mikor agyszer csak megszólalt. Milyen érzés harisnyába lenni?- kérdezte. Hát erre mit lehet mondani!? Addig addig csürte-csavarta a dolgot még végül kinyögte, szeretne nylonharisnyába lenni. Azt hittem nem jól hallok, már csak azért sem mert ő tényleg normális pasi.De igen csak erőltette a dolgot. Elfogott a harci idegesség és mérgemben gúnyosan azt mondtam neki. Tudod mit rendben van, de csak akkor ha veszel alá egy bugyit is. Azzal elővettem neki egy 20denes test színű harisnyanadrágot és egy rózsaszínű csipkés selyem bugyit. Gondoltam ez megfekszi a gyomrát.Fülig vörösödött. Na mi lesz ott a bugyid, meg a harisnyád!! Ezt nem gondolod komolyan mondta, a bugyira mutatva. Erre ellen támadásba mentem át. Miért te komolyan gondoltad a harisnyát? A kettő együtt jár bugyi harisnyával és mind kettő női ruhadarab. Itt aztán abba maradt a téma. Azt gondoltam nyertem. Egész nap nagyon kedves volt, de este ismét előhozta ezt a harisnyás ügyet. Ekkor megértettem hogy ez nagyon mélyen benne van. Most már kíváncsi voltam meddig megy el. Ismét elővettem a harisnyát és a bugyit.Nem akarom jobban részletezni lényeg, hogy beöltözött.. Embert még nem láttam, hogy ennyire szégyellte volna magát. Na kis harisnyásom most má tudod milyen harisnyában lenni?Elővettem egy szoknyát is és ráadtam szó nélkül tűrte, de aztán elsírta magát.Aztán elmeséltem, hogy egész életébe vonzották a női ruhák. Tudom hogy nem homokos, szeretem őt.Van erre valami megoldás? Engedjem harisnyázni.....????

apakutya 2008.10.27. 11:39:22

Szerintem nyugodtan engedheted. Az, hogy kedveli a női ruhákat nem jelent feltétlen egyet azzal, hogy most kiüt rajta az őrület és akár travi, vagy egyéb lesz belőle, és ettől kezdve csak ebben hajlandó járni kelni.
Magam is kedvelem a harisnyát, de nem verem nagy dobra soha, hogy éppen rajtam is van - e, vagy éppen nincs. Ettől, hogy ilyen vagyok, még meghitt boldogságban élek a feleségemmel, és együtt nevelegetjük a fiainkat.
Egyébként lehetséges, az, ha ragaszkodtok a másik személyéhez, hogy a köztetek levő bizalmat is megerősíti a pozitív döntésed.

Egyet viszont ne csinálj többet ha lehetséges: Azt aki téged szeret, és már azzal, hogy azt kéri tőled, hogy felvehesse a harisnyádat, megalázkodott előtted, tovább alázod azzal, hogy a rózsaszín bugyidat, meg a szoknyádat is ráerőlteted.

Ahogy írtad, a végén még el sírta magát.

Sok magunkfajtát nem ismerek, de biztosan vagyunk néhányan olyanok mint a barátod. Normális életet élünk -nem képmutató módon, mint néhány látens buzi... - azzal, hogy néha küzdünk magunkkal (legalábbis én), hogy férfias - e, vagy nem. Az átlag férfinál érzékenyebbek vagyunk, és nem vagyunk "dupla Y kromoszómás" tesztoszteron gyárak. Végső soron, nem a ruha dönti el ezt.

Vannak egyébként férfiaknak szánt darabok is amik sokban persze nem különböznek a nőitől, érzésre mégis ugyanazok.

A magam részéről kizárólag hidegben, hordom, meg kerékpározáskor. De azt az érzést, amikor rajtam van nehezen tudom szavakba önteni.

További szép napot! (Fő a bizalom!)

Karesz 2008.10.27. 11:55:31

Julinak!
Szerintem is engedd meg neki .
Ha diszkréten viseli kinek árt vele?
Nincs annál rosszabb mint beteljesületlen vágyakkal élni hosszú ideig.
Szerintem sokkal jobban fog szeretni utána.

robinhood · http://ferfi-harisnya.blog.hu 2008.10.27. 12:16:30

Juli:
El tudom képzelni, mennyire megdöbbentő lehetett, amikor először előhozakodott a barátod ezzel a harisnyaviselés dologgal.
Egy normális pasinak hogy juthat eszébe ilyesmi?
Az is lehet, hogy az eddig együtt eltöltött évek ellenére megingott egy perc alatt a bizalmad benne, hiszen eddig ő másnak mutatta magát, mint amilyen.

Pedig valószínűleg élete egyik legnehezebb dolga volt párodnak, hogy ezzel előhozakodott. Lehet, hogy hetek, hónapok óta azon töprengett, hogyan mondja el Neked, hogy vezesse föl, mire rászánta magát és ügyetlenkedve előjött vele.

Mindketten nehéz helyzetben voltatok és vagytok. Ő a dolgát megtette, ugyanis egy számára fontos, és érzékeny témában olyan bizalommal volt feléd, amilyennel még senki más felé sem.
Most viszont Te jössz, hogy hogyan kezeled.

Ahogy ezt első pillanatban tetted nem volt a legszerencséseb. Igazából érthető, hogy így kezelted, hiszen egy egészen új, és azt hiszed, hogy fenyegetéseket rejtő dolog derült ki.
Ennek ellenére nem szabadott volna megaláznod, hiszen nem ez a világ legrosszabb dolga.

Gondold végig, mit szeretsz benne?
Azt, hogy nadrágot, meg zoknit hord?
Azt, hogy polót vagy inget hord?
Farmert vagy az öltönyt?

Vagy esetleg azt, hogy milyen személyiség, milyen karakter, hogy bánik veled, hogyan beszél hozzád, hogyan figyel rád...

Ezekhez képest azt, hogy hord-e harisnyanadrágot, vonzódik-e a női ruhákhoz egy egészen apróság, még ha nagynak is tűnik.

Persze lehet, hogy a szemedben ez egy végzetes dolog, egy olyan tulajdonság, amivel nem tudsz együttélni. Hiszen mindenkinek minden területen máshol van a tolerancia küszöb. Ebben az esetben nem sok lehetőség van, és nem az, hogy nem engeded "harisnyázni"...

Egy biztos, ha elfogadod és támogatod azt, hogy a párod harisnyát hordjon, olyan szoros kapcsolat lehet köztetek, ami kevesek között. De ha nem is fogadod el, azt javaslom, soha többé ne bántsd meg ennyire, mert ez viszont nagyon negatív lehet a kapcsolatotok és a barátod lelki élete szempontjából egyaránt.

Juli 2008.11.11. 23:02:07

Érdeklődve olvastam a véleményeteket. Tényleg nem akartam megalázni, de annyira váratlanul ért a dolog, hogy harisnyát szeretne.... Eltelt egy két nap és nagyon megszenvedtem.................Akkor
Egész este rajta volt a szoknya és harisnya...de másnap reggel csak egy levelet találtam ébredéskor helyette. Csak ennyi volt rajta: Nagyon szégyenlem magam, puszi. Két napi hiába hívtam, telefonon, kerestem mindenhol de semmi. Aludni nem tudtam és sokat sírtam. A nővéremnél voltam ő pszihologus és egyből látta rajtam hogy valami komoly gondom van. Kiszedte belőlem, szóval elmeséltem neki ezt a furcsa ügyet. Erre ő a legnagyobb meglepetésemre azt mondta hogy egyáltalán nem ritka a férfiak körében hogy titokban vagy nem titokban női fehérneműt ruhát viselnek. Most már csak azt kell eldöntenem hogy ezt eltudom e fogadni mert ezt nem igazán lehet gyógyítani ha nem akkor szakítsak, ha igen akkor harcoljak a páromért. Nagy nehezen sikerült megtalálnom őt az édes anyja segítségével. NAGYOT BESZÉLGETTÜNK. Elmesélte hogy apja részeges volt és csak a lányait szerette. Csoda szép ruhákat kaptak. A fürdőszobába mindig ott logtak a csipkés fodros ruhák..egy kombinéval kezdődött miden felvette és nagyon jó érzés volt neki.Az apja rajta kapta és nagyon elverte a kombinés fenekét. Azóta nem volt rajta női ruha addig amig nekem elő nem hozta ezt a dolgot. De mindig vágyott rá évtizedekig. Legjobban a bugyik és harisnyák izgatják és nagyon szeretne végre egy saját kombinét is..Úgy gondolom hogy erre a fiúra nekem szükségem van, mert szeretem így is. Szóval tegnap este beöltöztettem nőibe,tetőtől talpig amit csak szeretett volna kipróbálta a harisnyatartót is. Lehet hogy most sok nő társam fintorogna, de talán ők is megtették volna. Természetesen ez nem lesz mindennapos dolog de harisnyanadrágot viselhet bátran én nem bántom érte.

apakutya 2008.11.12. 13:06:58

Juli!

Nagyon örülök, hogy a probléma megoldódni látszik. Remélem, a kapcsolatotok, hosszú távú, meghitt és őszinte lesz. Javasolom, azonban, ha lehet erről a jelenségről, (amit a gyerekkori előéletéről írtál) beszélgesettek a nővéreddel hármasban. Szerintem nagyon sokat fog neki segíteni a dolgok feldolgozásában.

robinhood · http://ferfi-harisnya.blog.hu 2008.11.14. 09:58:56

Szia Juli!

Örülök, hogy pozitívan rendeződött végül a dolog, és annak is, hogy ilyen megértő társra lelt benned a párod.

Érthető az első reakciód, hiszen egy váratlan és ismeretlen helyzettel sokszor nem könnyű megbírkózni.
A lényeg, hogy sikerült.
süti beállítások módosítása