Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Férfi harisnya?

Harisnyanadrág férfiaknak? Divat, őrület, perverzió vagy nemi identitászavar? Mennyi hülyeség felmerül egy egyszerű ruhadarabbal kapcsolatban...

Pedig sokan még a nevekkel sincsenek tisztában.
Nem tudják mi a különbség harisnya, harisnyanadrág, combfix, lábfej nélküli harisnya és a többi hasonló ruhadarab között.
Akkor honnan tudnák mi való egy pasira ezek közül?
Olvasgassatok, és a divat világnézetetek tágulni fog!

Férfi harisnya facebook

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • REALISTA: Sajnos a társadalom még nem érett meg arra,h.negatív jelzők nélkül ismerje el a harisnyanadrágot v... (2016.05.31. 19:20) Női, vagy férfi harisnyát vegyen az ember fia?
  • Harisnyás srác: Persze csak titokban hordom otthonra(neha), mert nem tudom h aszuleim hogyan reagalnanak ra. (2016.04.17. 18:55) Iskolás fiúk: mi van a nadrág alatt?
  • NylonTom: Nagyra értékelem a írásaidat és az erőfeszítésedet a férfi harisnyaviseléssel kapcsolatban! Nagyon... (2013.04.24. 11:56) Mit tehetsz, ha harisnyát hord a fiad / fiúd / férjed?
  • Som001: Üdv Mindenkinek ! Az lenne a kérdésem hogy láttam itt egy nagyon jó képet férfi harisnyatartó és ... (2012.12.14. 08:58) Férfi combfix
  • Som001: Üdv Mindenkinek ! Az lenne a kérdésem hogy láttam itt egy nagyon jó képet férfi harisnyatartó é... (2012.12.12. 15:34) Szőrmentén

2008.11.23. 19:22 Robin Hood

Itt a tél. Fiúk: harisnyákat fel!

Mínuszok, hóesés, jeges szél... minden együtt van ahhoz, hogy azok is felöltözzenek végre rendesen, akiknek a kényelem és a kellemes érzés nem elég ahhoz, hogy harisnyát hordjanak.

Megjött a csípős hideg, fiúk, férfiak ne legyetek szégyenlősek, és öltözzetek fel rendesen! Ne fázzatok meg ha nem muszáj!
Az öltönynadrág és a farmer alá bizony sokszor jól jön némi segítség a hideg ellen.
Vegyetek fel harisnyanadrágot, aláöltözőt, "cicanadrágot" bátran!

Ne fázzatok meg, és ne szedjetek össze semmilyen betegséget holmi rossz szokások vagy téves előítéletek miatt!

Akár sportolásról, akár reggeli munkába járásról van szó, válasszatok olyan réteges, téli öltözetet, ami a kinti hidegben és a benti melegben is megállja a helyét.
Szerintem ennek egyik elengedhetetlen darabja a vastagabb nylon harisnyanadrág, de persze más műszálas hosszúalsók, aláöltözők is jók lehetnek: a lényeg, hogy olyat válasszatok, ami megvéd Titeket a téli időjárásban minden körülmények között.

14 komment

Címkék: időjárás harisnya előnyök férfi harisnya aláöltöző


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfi-harisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr38784287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józsi 2008.11.27. 10:47:08

Ki milyen harisnyát ajánl ilyen hideg időben? Az utcán ne fázzon a lábam, viszont az irodában ne gyúljon meg! :)
Ki hány DEN-esre szavaz/ajánl? Tapasztalatok?

Józsi 2008.11.28. 08:41:42

Én is azt vettem fel, de kint az elég hűvösnek bizonyult. Esetleg 30-40DEN vagy az már bent túl meleg lenne?
Egyébként 30DEN-est hol? milyet lehet kapni?

Apuka 2008.11.28. 09:43:38

Jószi, most a harisnyadiszkont.hu oldalán vannak 30-denesek és ráadást kompresszió hatású, amit én nagyon ajánlanék mindenkinek,de főleg azoknak akik folyamatos ülő munkát végeznek. A vérkeringés serkentő hatása miatt is. Nekem a 40-den sem meleg.

Józsi 2008.11.28. 10:58:43

A kompressziós hatásút nem nagyon szeretem. Szóval akkor irodában még elviselhető a 40DEN-es is?!

krisz78 2008.11.28. 11:16:37

+1 a 40-denes kompreszziós harisnyának .Szerintem annál jobbat most ilyen időben ki sem lehet találni.Irodában sem meleg amennyiben nem 24 fok az irodában a hőmérséklet mert ott már tényleg meleg.Jártam én is már egyszer így.Normál viszonyok mellett nagyon jó.
Üdv.

robinhood · http://ferfi-harisnya.blog.hu 2008.11.28. 13:57:38

rajtam is 40 denes van, bár a mi irodánk amúgy sem túl meleg, itt mindenki fázik (rajtam és a praktikusan öltözködő női kollégáimon kívül) :-)

bellinda 2008.11.28. 16:34:24

Ma fekete szinű 20 denes harisnyat vettem fel, egész nap bent dolgozok és ez nagyon kellemes kiegészítő a megfázás ellen.

nika58 2008.11.28. 19:09:58

Én hosszú időt álltalában egyszere nem töltök a szabadban, álltalában 20 denes testszinű harisnyanadrágokat hordok, szövetnadrággal én nem találom hidegnek, és az irodában sem meleg.
Nem kifejezetten szeretem a vastag harikat, esetleg sieléshez, de akkor is esetleg 40-60-deneseket.

pisti82 2008.11.29. 10:57:33

nekem a kezem hideg, fázik állandoan
ez ellen ti mit csináltok?

bci 2008.11.29. 18:12:32

én 20 deneseket hordok télen és nyáron is mindig komfortos

Hééééééééééé! 2008.11.29. 20:11:02

a téli férfiharisnya nálunk jégeralsó néven fut és az Aranypók kirakatában is így láttam........
na az télre való harisnya,amit több korosztály férifai is hordanak. ha jól tudom, sokan kutyanadrágnak is hívják......
meg a biciklis férfiak is hordanak szó nélkül télen harisnyát, lehet,h annak is van külön neve....
nem annyira nagy dolog, mint ahogy itt felfújjátok.....

Zoli 2008.11.30. 11:50:50

1: a muszáJ az "J" és nem "LY". Az uszály az a "LY"!

2: lehet, hogy én fázós vagyok, de minimum 60 DEN, sőt, inkább 80, 100 DEN. Irodában is, és természetesen zokni és alsógatya nélkül.

Józsi 2008.12.01. 08:20:38

Amúgy valaki vett észre különbséget egy 15 és egy 20 DEN-es harisnya között? Mert nekem mind a kettő ugyan olyan vastagnak tűnik :)
süti beállítások módosítása