Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Férfi harisnya?

Harisnyanadrág férfiaknak? Divat, őrület, perverzió vagy nemi identitászavar? Mennyi hülyeség felmerül egy egyszerű ruhadarabbal kapcsolatban...

Pedig sokan még a nevekkel sincsenek tisztában.
Nem tudják mi a különbség harisnya, harisnyanadrág, combfix, lábfej nélküli harisnya és a többi hasonló ruhadarab között.
Akkor honnan tudnák mi való egy pasira ezek közül?
Olvasgassatok, és a divat világnézetetek tágulni fog!

Férfi harisnya facebook

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • REALISTA: Sajnos a társadalom még nem érett meg arra,h.negatív jelzők nélkül ismerje el a harisnyanadrágot v... (2016.05.31. 19:20) Női, vagy férfi harisnyát vegyen az ember fia?
  • Harisnyás srác: Persze csak titokban hordom otthonra(neha), mert nem tudom h aszuleim hogyan reagalnanak ra. (2016.04.17. 18:55) Iskolás fiúk: mi van a nadrág alatt?
  • NylonTom: Nagyra értékelem a írásaidat és az erőfeszítésedet a férfi harisnyaviseléssel kapcsolatban! Nagyon... (2013.04.24. 11:56) Mit tehetsz, ha harisnyát hord a fiad / fiúd / férjed?
  • Som001: Üdv Mindenkinek ! Az lenne a kérdésem hogy láttam itt egy nagyon jó képet férfi harisnyatartó és ... (2012.12.14. 08:58) Férfi combfix
  • Som001: Üdv Mindenkinek ! Az lenne a kérdésem hogy láttam itt egy nagyon jó képet férfi harisnyatartó é... (2012.12.12. 15:34) Szőrmentén

2009.04.30. 09:22 Robin Hood

Nem vagyok ügynök

Sem III/III-as sem harisnya ügynök sem nem vagyok. :-)
És harisnya nagykereskedésem sincs. Hogy sajnos, vagy nem sajnos nem tudom, de ha lenne harisnya boltom, lehet, hogy gyakran sikkasztanám a készletet. ;-)

Felmerült a kommentekben már párszor (végig olvasva az előző bejegyzéseket, meg is értem), hogy én itten harisnyát akarok eladni.
Csak, hogy tisztázzuk: nem, nem harisnya árusításból élek, nincs harisnya boltom, ráadásul a Calzedoniához sincsen közöm, és még csak zoknikat sem árulok.
Lehet, hogy nehezen hihető, de a szimpla fogyasztó (na jó, kicsit talán nagyobb küldetéstudattal megáldott fogyasztó ;-) ) szól belőlem, amikor valamilyen márkát ajánlok.
A Calzedoniáról pedig nem tehetek, az outlet megnyitása óta a rabja lettem az ár/érték aránya miatt. Tesék más márkájú, hasonló minőségű és árú harisnyát árulni, és azt is hordani fogom, megígérem!

De persze nem kell nekem hinni, sőt! (Hölgyek-)urak, hordjatok nyugodtan olyan harisnyát, amilyet szeretnétek! ;-)

Szólj hozzá!

Címkék: calzedonia harisnya vásárlás harisnya márka


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfi-harisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr401080664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása